Vi drömmer om dig

Gift, 25 år, PCOS, maken har ibland lågt antal spermier och ibland normalt.

10 månader

Publicerad 2016-10-24 06:30:59 i 6-12 månader, Allmänt,

Nu har det gått så där lång tid igen sedan jag skrev. För en gång skull sover Oliver längre än till kl 6 så jag får passa på att skriva lite kort nu.

Sedan två veckor tillbaka har Oliver börjat gå själv. Ja och med tanke på att Oliver är Oliver så gör han inte det så ofta då det krävs en massa ork av honom. Sen så är han inte så stadig och kan inte springa fram så han ska ha ett finger att gå med. Men när han känner för att gå så kan han gå tre meter om han vill. Han har svårt för att vända så det blir mest racksträckor. Dock så lyckades han svänga lite igår när han gick.

Annars rullar allt på och vi är på öppna förskolan varje dag förutom fredagar. Det är för fullt så man får knappt plats. Han älskar fortfarande att vara där så det är skönt att ha nåt att göra. Det är ju perfekt då han vägrar att sitta still utan bara ska upp och gå och springa.

Imorgon är det 10-månaderskontroll. Ska bli spännande att se hur stor han är. Han birde ju växa massa då han äter som jag ver inte vad. Och jag har nu gått över till stl 80. Även om det är lite stort i vissa märken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Milli

Jag är 25 år och jag drömmer om att få ett barn, men vägen dit har inte varit så enkel som vi kunde tro. Vi började vår resa maj 2013. Vi har nu fått genomgå undersökning där det visat sig att jag har PCOS. Nu börjar vi med tabletter för att se om det blir någon ägglossning. 2013 Maj- sluta med p-piller 2014 Feb-utredning och fick Letrozol. En äggblåsa. Mars- Letrozol, en äggblåsa tog ovitrell. April/Maj- Letrozol fungerade ej. Fick gonal-f men hände inget. Maj- Letrozol igen men 1,5 i dos. Fick tre stora äggblåsor. Avbryta och ta provera. Juni- Letrozol enkel dos fick en äggblåsa tog ovitrell. Juli-September- Letrozole 1,25 dos. Dock ska jag ta enkel dos enligt läkaren. Men vill gärna vara på säkra sidan att det alltid blir blåsa. Extra stöd också av crinone. Och tar alltid ovitrelle.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela